ظریف گرافیک

طراحی بسته بندی، طراحی لوگو، طراحی پوستر و کاتالوگ

ظریف گرافیک

طراحی بسته بندی، طراحی لوگو، طراحی پوستر و کاتالوگ

 

ازاصلی ترین نقش هایی است که در طراحی بحساب می اید . در مواقعی به دلیل نادیده گرفته شدن این اصول طراحی تجربه کاربری با شکست روبرو خواهد شد . نکاتی را برای موفقیت در زمینه UX یا طراحی تجربه کاربری باید دانست از جمله :

تحقیق در طراحی تجربه کاربری را از قلم نیاندازید

از مهم ترین کارهایی که قبل از شروع طراحی تجربه کاربری باید مد نظر قرار داد تحقیق و پرس و جو است . در ابتدای پروژه باید از نیاز سلایق و خواسته مشتری اطلاع کامل بیابیم هز آنچه از خواسته های مشتری را بیشتر برآورده سازیم خروجی موفق تر و رضایت بیشتری از مشتری خواهیم داشت .

 

 

طراحی ux

طراحی تجربه کاربری یک فرایند تکراریست

در این زمینه برای رسیدن به موفقیت کامل باید سه گام تحقیق ، طراحی و تست را به درستی بردارید . با هر بار تکرار این روند می توان نقص های موجود در پروژه را رفع نمایید در این صورت خروجی تجربه کاربری نتایج بهتری را به بار خواهد اورد .

 

 

پروسه طراحی تجربه کاربری برای هر محصول و خدمات یونیک است

برای هر پروزه می توان ایده ها و طراحی های خلاقانه و نویی را عرضه کرد در بهترین حالت نباید راه و روشی که در پروژه های قبلی داشته ایم در پروژه های جدید پیاده شوند . طراحی تجربه کاربری باید خاص باشد و برای هر پروژه کاری جدید و نو عرضه گردد .

 

 

حتما طراحی تجربه کاربری را تست نمایید

طراحی تجربه کاربری بدون تست کاملا بی معنی بوده . همانطور که در مورد قبل ذکر شد در فرایند تکرار طراحی تجربه کاربری ما میتوانیم نواقص  کار را رفع نماییم و هرچه میزان تایمی که برای تست و رفع عیب یک طرح صرف شود مسلما نتیجه و بازخورد بهتری را خواهید داشت . در این زمینه باید صبور باشید چون در مرحله تست باید بیشترین زمان صرف شود .

 

 

طراحی تجربه کاربری ظریف گرافیک

اهمیت طراحی تجربه کاربری در مقابل قابلیت استفاده

هرچند قابلیت استفاده از اهمیت زیادی برخوردار است اما در مقابل اهمیت طراحی تجربه کاربری اهمیت بالاتری دارد . ممکن است محصولی تولید و توزیعشود و مورد استفاده کاربران و مشتریان قرار گیرد اما اهمیت طراحی تجربه کاربری بدین خاطر است که کاربر از شکل ظاهر ، طراحی یک محصول حس خوبی داشته باشد .به طوری که در حین کار با محصول شگفت زده شود  و وااااو این یک محصول فوق العاده است را بگوید .

 

 

مواردی که در مطلب فوق توضیح داده شد باید در طراحی تجربه کاربری رعایت گردند . هر اندازه از این بخش کار به دانش بستگی دارد اما مهم تر از آن تجربه کاری است .

برای دست یافتن به موفقیت در طراحی سایت ، لوگو و طراحی بسته بندی داشتن طراحی تجربه کاربری فوق العاده، ظریف گرافیک در کنار شماست.

 

 

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۲۰ ق.ظ
  • zarif graphic

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی