ظریف گرافیک

طراحی بسته بندی، طراحی لوگو، طراحی پوستر و کاتالوگ

ظریف گرافیک

طراحی بسته بندی، طراحی لوگو، طراحی پوستر و کاتالوگ

شما می توانید مقدار که بخواهید در طراحی جعبه بسته بندی کالای خود خلاقانه و نوآورانه باشید اما به یاد داشته باشید که طراحی بسته بندی باید بر اساس خواص و ویژگی های خود محصول طراحی شود. یعنی این که باید با توجه به خود محصول، جعبه یا بسته بندی آن منطقی و قابل استفاده باشد. به عنوان مثال، مطمئنا دلیلی وجود دارد که سال های سال بسته بندی تخم مرغ ها تغییری نکرده و در همه جای دنیا به صورت جعبه های مقوایی مختص تخم مرغ ارائه می شود، و گرنه امکانش بود که آن ها در کیسه یا جعبه های مربعی معمولی نیز به فروش برسانند اما همانطور که مشخص است، بی شک هر نوع بسته بندی به جز بسته بندی فعلی آن نمی توانست کاربرد بالایی داشته باشد. از طرفی دیگر، محصولاتی هم وجود دارند که با تغییر دادن بسته بندی آن ها، چیزی از خاصیت های آن محصول کم نکرده و حتی نوع بسته بندی هم چیزی از کارآمد بودن آن کم نمی کند. برای مثال شیر. شیر را تقریبا در هر نوع بسته بندی می بینیم. شیر پاکتی، شیر شیشه ای، شیر پلاستیکی و حتی شیر کیسه ای؛ در هر یک از بسته بندی های یاد شده، مرغوبیت شیری که داخل آن وجود دارد ثابت است و عملکرد بسته بندی ها در فروش هم تقریبا همگی کارآمد هستند.

 

 

طراحی گرافیک بسته بندی آنلاین

در حقیقت می توان گفت که طراحی بسته بندی به عنوان یک فروشنده خاموش مخصوص شما عمل کرده، زیرا محصولات شما مستـقیما خـود را به خریدار نـشان نمیدهنـد بلکه این پوشـش آن است که به اشـکال مختلف و جملات کوتاه در آمده و جنس داخل آنها را معرفی میکند و اطلاعات مفیدی را راجب محصول به مخاطب نمایش میدهد.

 

 

طراحی بسته بندی حرفه ای

عموما تمام برندها از متفاوت بودن خود با یکدیگر دم میزنند. اما حقیقت این است که این تفاوت ها اصلا قابل دیدن نیست. گرچه دو یا چند قلم محصول در قفسه فروشگاه ها شباهت زیادی به هم دارند سعی کنید با یک طراحی منحصر به فرد بین محصولتان با دیگر محصولات تفاوت ایجاد کنید.محصولات در قفسه فروشگاه خود را به مشتری می نمایانند و فرض کنید یک فروشگاه در هم و به هم ریخته چگونه میتواند این فرصت را از محصول شما برای دیده شدن بگیرد. پس یک بسته بندی با ایده درست میتواند به دیده شدن کالای شما حتی در فروشگاه بهم ریخته به راحتی کمک کند.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۹ آبان ۱۴۰۰، ۱۲:۱۴ ب.ظ
  • zarif graphic

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی